Thursday, June 18, 2009

Skryt! Varning - icke jantelagsenligt!

Måste få skryta lite.. Så vill ni inte läsa sådant kan ni sluta nu ;)

Denna termin har nog varit en av de mest hektiska. Massor av uppdrag och saker att göra med dansen. Både själva, men också nu när vi dansar med skolorkestern. Massor att göra med spexet, speciellt som man har dubbelarbetat och hamnade i staben oväntat.. (Och haft jättehjälp av J - tack) Det har varit otroligt kul allt detta.. Flängande hit och dit på turné och festival och massor av roliga människor.. Trots detta har jag alltså hunnit med att faktiskt äntligen göra klart uppsatsen och gå upp med den.. Jag har läst mer än helfart halva terminen utöver uppsatsen och allt annat och har faktiskt lyckats att få VG på alla tre kurserna.. Jag är fakiskt ganska stolt.. Men å andra sidan ganska urblåst nu...
Måste rycka tag i kragen och försöka söka jobb och kanske anmäla mig till arbetsfömedlingen.. Sedan flytta och allt sådant... Men just nu ska jag faktiskt ta lite semester och andas...
Midsommar imorgon och man ska få träffa alla raringar igen!

No comments: