Monday, June 15, 2009

Resumé

Har alltså kommit hem till familjen.. Mormor och morfar hämtade mig på tågstationen efter en rätt så bra natttur, men en värre förmiddag... Konduktörerna slängde oss mellan massor av tåg och jag hoppade på två stycken utan att veta var de skulle och hur jag skulle komma hem... Men det gick ju bra till sist.. Förseningar var orsaken till detta..

Först genom Mcdrive och sedan hem.. Där var det tomt.. Päronen var borta över helgen och bror hade dragit.... trodde jag.. men det visade sig att han låg o sov och inte alls hörde hur jag ropade och hojtade när jag kom hem för att se om han var där...

I fredags blev det lite käk på stan med kompis Å och därefter bio. Män som hatar kvinnor såg vi. Bra men väldigt otäck.. på lördagen träffades vi två och hennes kompis B på ett glas vin och singstar.. Därefter gick vi ut och dansade loss på Björnstugan. Det var faktiskt bra musik för en gångs skull och roliga människor, även om jag inte träffade någon jag kände..

Annars har helgen mest spenderats med bror och hans flickvän L.. Och hennes lille son W. Har blivit kallad för bajskorv och fått leka monster :)

No comments: