Thursday, August 13, 2009

Dagen i bilder - så här långt...

Jag vaknade runt 10 imorse av att telefonen ringde. Alldeles i lagom tid. :)
Pratade en stund med J om bland annat irish coffee och jobb och choklad..

Sedan lite surfa på dator.. Läsa mail och läsa bloggar..

Sedan åt jag lite av min choklad..

Redo att gå på stan med I.

Lunchbuffé på en kinarestaurang. Smarrigt värre!

Before the purple frans-dress

After the purpule frans-dress.. Gillar nog before lite bättre..

Hade ett presentkort på GinaTricot så jag köpte ett par svarta jeansleggings. Lite stabilare kvalitet och mer som stretchjeans. Perfekt tyckte jag! Behöver något nytt på benen inför hösten.
Köpte också ett par fina, lila och billiga örhängen.


Vi fikade på Wayne's
Delade på en morotskaka och en brownie.
Och så te till det..
De vid bordet brevid hade köpt en hamster som vandrade runt..
Tyckte att det var lite ofräscht bland fikamat..

Är man pank kan man i alla fall prova kläder..
Finfina grejor från Zara.

No comments: