Sunday, August 09, 2009

Igår..

Igår var det började dagen med shopping på vuxendrickaaffären, sedan lite irrandes kring studentbostadstrakterna i stan innan jag hittade till lägenheten som min brors fjälla L håller till i..
Hämtade upp dem och så åkte vi till en sjö en bit bort.. Låg och softade ett par timmar och badade. Käkade bagge och wienerbröd.. :)
Hann testa Nintendo Wii på vägen hem också. Riktigt kul faktiskt!

Skyndade mig hem och vispade ihop efterrätten som jag lovat att fixa till kvällens andra midsommar.. Det fick bli en kladdkaka.. Hade tänkt mig en paj, men saknade lite ingredienser..
Kladdkakssmeten hällde jag i en lite större form så att den blev tunnare och på så vis hann bli klar innan jag var tvungen att åka... A hämtade upp mig så for vi iväg.. Först handla mat och så till stugan...

No comments: