Sunday, August 09, 2009

Intervju..

Har försatt mig i jobbsökarmode... Skickar och grejar och pular med ansökningar jämt tycker jag. Var på en intervju i torsdags. Ibland trodde jag att jag skulle kräkas av nervositet och ibland tyckte jag att det var hur lugnt som helst. Det som fick mig lugnast var att tänka på att intervjuaren pratade göteborgska.. Såna kan ju inte vara farliga liksom.. Haha..
De ringde på måndagen och frågade om jag var intresserad och det var jag ju så klart. (skickade ansäkan på lördagen så snabba var de minsann.) Jag blev alldels till mig och stirrig.. Kunde inte sitta still och stackars kompisen jag bodde hos som skulle studera blev störd av bollar i skallen och ett ständigt vankande fram och tillbaka.. Torsdagen kom och särskilt nervös var jag inte. Åkte tåg dit och tåg hem och allt gick finfint. Ska tillbaka på en till intervju nu på tisdag. Det är i så fall en tjänts som lärare i en 6-årsgrupp på 50% och som fritidspedagog i en 1:a på 50%.. Får se hur allt går..

No comments: