Wednesday, August 19, 2009

Jobbet..

Jobbet har börjat. Kom hit i söndags och bosatte mig hos snälla, rara K som låter min sova på hans soffa. Måndagen innehöll massor av möten och presentationer.. Allt var i en salig röra och jag kände mig inte särskilt delaktig eftersom jag inte alls är insatt i skolan.. Men så i tisdags fick jag träffa barnen för första gången och det känns kul. Det är fortfarande rörigt, men det känns helt okej. Jag försöker ta det med ro och komma in i allt.. och lära mig alla 50 namn på de banr jag har och personalen... Sedan ska man försöka vara en bra pedagog och medarbetare också.. Ta initiativ, men inte ta för mycket plats heller nu i början.. Det känns ofta kanon på eftermiddagarna när jag går hem och tiden går fort. Det känns kul att jobba i arbetslag så man har några att bolla med och fråga.. På mornarna är jag dock lite småpirrig inför dagen. Man vill ju att den ska gå bra liksom...

No comments: