Wednesday, August 12, 2009

Saker och ting går fort..

Igår ringde min klocka halv 6... Usch! 05,30 liksom...
Klockan 07.10 givk mitt tåg till Göteborg och klockan 12 hade jag min andra intervju på skolan jag är arbetssökande. Det gick väldigt bra och pedagogen jag ska jobba med är fårn Luleå så jag känner på en gång att detta kan ju inte gå fel. Haha!
Rektorn säger att vi har 25 sökande och vi måste göra några intervjuer till, men det ska ske något drastiskt för att vi inte ska ta dig.
Och så imorse ringde de. Jag fick jobbet! :) Börjar tidigast på måndag.. Men allt beror väl på hur fort jag hinner packa ihop mig och mina pinaler. Anställningen är årminstonde hela läsåret ut så det är ju lovande :)

Efter intervjun vandrade jag runt på stan med K och fikade. Sov sedan där och vi hade det mysigt och käkade pizza på kvällen :)

Så i två handvändningar flyttade jag 100 mil och ska nu flytta ytterligare 30 mil.. På två veckor kommer jag alltså ha hunnit skicka ansökan, gått på intervju 2 ggr, flyttat 2 gånger och börjat jobba.. hej hopp, hur gick det till?....

1 comment:

Helena (misspkm) said...

FASEN ALLTSÅ VAD UNDERBART!!! Är så glad för din skull!!! Ja kidsen har iallafall fått världens bästa Jenny som fröken!!! MASSOR MED KRAMAR!!