Sunday, August 09, 2009

Detaljer

Jag trodde att jag skulle bli grillad på intervjun.. Hade med mig massor av papper att visa upp om de frågade. Skrev ut det på morgonen innan tåget åkte.. Fick stiga upp i ottan för bläcket i skrivaren hemma var visst slut.. Så på kvällen fick jag smått aggro-panik. Åkte till mormor och morfar på morgonen alltså och skrev ut på deras lååångsamma skrivare. Men jag fick ut allt i all fall. Det är bra att ha dem nära vid sådana tillfällen. (Syster har nog något att göra med att bläcket tog slut ;) Haha)
Jag trodde som sagt att jag skulle bli grillad, men jag visade inte upp en enda papper utan vi pratade mest om lite alltmöjligt. Rektorn, jag och två pedagoger..

Åkte tåg i 6 timmar den dagen.. Väldigt trevligt efter precis ha åkt ett nattåg i drygt 16 timmar..
Men sånt är livet och nu kan jag ju stationernas ordning både fram och tillbaka till Göteborg, det är ju alltid något!

No comments: