Sunday, November 15, 2009

Hej

Veckan har flutit på bra..
I fredags var det hälsodag på Nordstan.. Mitt bland massa folk stod en ensam massagestol och bredvid den stod en man i svart linne och muskliga armar långt svart hår och latindans-byxor.. Han såg ut som en läskig Fabio.. Fy sjutton! Skulle få hemska krypningar om den slisken masserade mig.. Inte konstigt att stolen var tom..

Fredagskvällen spenderades hemma. Tog det bara lungt..
På lördagen var jag en snabbis på stan och hittade en fantastiskt kjol som jag ju var tvungen att köpa :) Sedan bio och utgång. En trevlig kväll! Filmen vi såg var 500 days of summer. Den rekommenderas verkligen. Ingen vanlig romantisk komedi, utan snygg, smart och rolig..

Idag har jag mest slappat och sedan haft möte med festkommittén och planerat årets julfest på jobbet...

No comments: