Thursday, November 19, 2009

Valet och kvalet

Vet inte alls vad jag ska ha på mig imorgon. Två ombyten ska man ha på fototagningen. Har nu sållat bort så jag har 4 outfits..
*En marinblå klänning med ballongkjol och lite puffärm. Den slutar en bit ovanför knäna.
*Ett par blå slim-jeans med en svart top..
*Samma oufit som på Helena o Pauls bröllopsfest i somras (svart kjol och vit skjorta)
* Kort svart kjol med lite tulpanform och blått sidenband i midjan med en svart top..

Kan vara kul med en ganska vanlig outfit med jeans.
Roligt med den nya tuplankjolen. Party sådär och med knallblå detaljer.
Bröllopsoutfiten kan vara kul för att det är stor, vid kjol som man nog kan leka lite med i kameran
Puffklänningen är busig och lite chic.. Här är den (jag har en marinblå):

Svårt, svårt.. Funderar på att ta med alla och fråga tjejerna på plats om råd..

1 comment:

Helena (misspkm) said...

Hummm... gillar jeans idéen och balong klänningen!! Det kommer vara skitkul!!! Måste få se varenda kort! Har ju nu också lärt mig lite mera retouch egenskaper i photoshop så nu kan jag göra huden bebislen om du nu skulle vilja det på några utvalda kort :)

Ha det så KUL!!!