Saturday, November 21, 2009

Min egotripp...

Gårdagen var riktigt kul!
Fotograferingen tog slut alldeles för fort.. Kan lätt tänka mig att bli mullig modell.. (men med tanke på antalet misslyckade bilder kanske det inte är ngn idé.. haha)
Jag skriver mullig, för jag är ju inte i 45-kilosklassen och vill inte hamna där heller.. Då är det ju liksom den mulliga kategorin som återstår och där ligger jag nog ganska lagom i mina mått med storlek medium.. Tragiskt att det är så i den där fashionabla världen..

Här kommer några av gårdagens bilder...



























4 comments:

Unknown said...

Grymt snygga, du ska va stolt.

Anonymous said...

Åh så vacker du är! Känner mig stolt över dig! kram Mamma :)

Anonymous said...

Tjusigt
Vilken modell du är
hälsar mormor o morfar

Helena (misspkm) said...

Kanonsnyggt!!! Ser fram emot att få se flera bilder!!! Kram kram