Sunday, November 22, 2009

Lördag

Igår var jag hemma mest hela dagen och tog det lugnt.. På kvällen gick vi till en pub ett litet gäng och satt och pratade över en öl.. (Ja, jag har börjat dricka öl.. Ljus måste den vara dock.. Helst "sol" med en limeklyfta i..)
Sedan gick vi till ett uteställe som tydligen ska vara bra.. Det var roligt och blandat folk, men oj vad de var fulla.. Och så var det skum musik, även om den var lite skojig.. Var som Austin Powers-musik hela kvällen.. plink-plonk med sväng i... :)
Var inte där så länge, utan var hemma kring halv 3 tror jag.. (klubbarna stänger 4 här och öppnar kring 00-01)
Gick hem när jag hittade vitt pulver på axeln..
Tänkte - "Vad fasen! Och jag som precis svept ett glas vatten så nu blir jag väl helhög snart."
Sen insåg jag att det var lite puts från tegelväggen som jag stått lutad mot.. Hahaha!

Idag har jag tvättat och diskat och bara varit...

No comments: