Thursday, November 26, 2009

Meltdown

Idag blev det mycket...
ventilerna började pysa och jag fick gå hem tidigare.. Det är och har varit så oerhört mycket på jobbet med massor av krävande saker. Och på det så vill man vara duktig och har höga krav på sig själv.. Så idag på ett möte satt två trötta pedagoger och grät.. Jag var den ena.. och det ville inte sluta.. så min snälla kollega J skickade hem mig tidigare.. Vet inte hur jag ska fixa alla saker...
Mår iaf lite bättre nu...
Längtar till jullovet..

2 comments:

Anonymous said...

Ajaj! Att vara lärare är tufft jobb det vet jag. Samtidig vet jag att du klarar jobbet. Jag ska tänka på dig och stötta dig hela vägen. Snart kommer du hem o vilar ett tag. Kram Mamma :)

Helena (misspkm) said...

Usch... även om jag inte är lärare så vet jag precis hur du mår. Fasen alltså! Ta en dag i taget and don't beat yourself up if you don't get everything done on your list! Skolan är kvar imorgon också. Många kramar!!