Wednesday, January 13, 2010

En något försenad årskrönika...

Våren började med en ny termin. Estetik som specialpedagogik, Moden engelsk litteratur och Naturkunskap blev de tre nya kurserna.
Vi födde upp kycklingar. Vända ägg blev en vardagssyssla :)


Där har vi den lille!


Världens bästa gurkrace-lag!
Cutecumber dreamteam!


Och vi vann ju faktiskt!


Manus jobbade vidare :)


Mitt arbete med ensemblen började
Här är hela familjen!


Och här är de i full mundering


Dance, dans, baila, salta, tanz


Premiärbanketten toastas


Spexbloggen har premiär denna vår och jag hamnar på youtube ;)


Turné med spexet.


Vi höll på att inte komma fram.
Här är vi gansta´mitt i natten med vårt sprängda bussdäck.


Knappt har man hunnit hem förrän man ger sig iväg med nästa gäng.
Linkan nästa med orkestern och dansen.


Här i Linkan får vi även öva på våra akrobatiska konster..


Spex, dans, plugg och c-uppsatsen som äntligen blir klar och sedan godkänd.
Lite fest och kaptensbalen.. Massor, av saker att göra som vanligt i Norrland...

Sommaren kom med midsommarfirande då jag var utklädd till humla.
Alltid lika roligt att träffa brudarna.


Sommaren kom med syster :)

Grillning hos M&M, men W passar på att busa lite också..


L och bror

Bröllopsfest :D
4 juli


Å och jag tar en dagstur till pitoreska Nora


Fikatime


Slappar med A i sommarvärmen



Här är I med sitt objectum sexualis..



Göteborgsbesök och en försmak av hösten
Liseberg med K och J


Ett par dagar innan min flytt från Norrland promenerar jag längs vattnet..


Vi hinner med både min flytt och semster i stugan när vi far norrut :)
Upplever mitt första jordskalv... lagom mycket på richterskalan..


Hinner knappt hem till Öret med alla saker som m&m och mor och fler hälp till med..
.. för jobb i Götet väntar..


Jobbet har börjat och här är det fest hos F
Man måste ju hålla ihop med gamla Ö-o:are


Jag testar på att vara modell :)


Här är vi, stylade och klara!


Man kan inte va fin hela tiden :P


Å så bidde det inflyttningsfest efter att ha snyltat hos snälla K

December kom. Jobbet var jobbigt och personalfesten superb!
Sen blev det lov :)
Jul, jul, strålande jul!
Har inga bilder härifrån, men den var fin fin!

Å posar på värdlens bästa bar/restaurang.. :)


Nyårsafton med mat och så lite sing star så klart!


Det var det!
Bjuder på en nyårsgrimas!

Gott Nytt år!

No comments: