Saturday, January 02, 2010

Måndag Tisdag Onsdag

Har tagit mig från familj till min nya stad. Umgicks med min vän J en stund på kvällen och vi testade de nya sing star-spelen jag fått i julklapp. kul kul!

I tisdags var jag och shoppade lite. Skulle ju ha vänner här över nyår och insett att allt jag äger finns i garaget hos morfar och mormor. Så jag köpte dricksglas, vinglas och kaffekoppar för att vi skulle kunna ha en middag utan plastmuggar. De var billiga och väldigt fina :)

I onsdags hämtade jag två vänner på tåger efter lunch. Vi lämnade väskorna hos mig och gick en kortis på stan. Sedan fikade vi på stationen medan vi väntade på en tredje kompis. Vi lämnade även hennes grejor hos mig och åt sedan middag på det spanska cobacabana-miami vice-stället. God mat och god mojit och väldigt kul! Vi 8-tiden mötte vi upp den sista vännen och gick till mig för att bar hänga. Framåt midnatt blev det pannkakor med grädde och sylt.

No comments: