Friday, January 22, 2010

Måndag-torsdag

Veckan har rusat på i väldig fart, som den brukar göra :)
I tisdags hade vi kvällsmöte så då var jag på jobbet från 8 till 19.. Lite segt, men det var ett riktigt bra möte faktiskt så jag är nöjd..

I torsdags åkte vi skridskor i alla förskoleklasser. Hela förmiddagen ägnades åt detta. Jag som lämnat mina vinterskor i garaget i Öret i tron att Götet inte har någon vinter hade mina gummistövlar med två par strumpor och ett par raggsockar i.. Stövlarna är nästan de enda skor jag har här som inte läcker in vatten.. Frös lite trots denna fotmundering. Vi grillade korv och jag knöt skridskor i en halvtimma innan alla kunde komma igång.. Men trevligt var det.
På eftermiddagen träffade jag bror en snabbis och bjöd på snickers som jag bakade i onsdags :)

No comments: