Friday, January 29, 2010

Samtal med the boss

Hade mitt prestationsångestsamtal idag.. Det gick bra. Gick väl ungefär som förra medarbetarsamtalet.. Jag satt o visste inte hur jag skulle tackla komplimangerna och förtroendet..
Det verkar i alla fall som att jag blir kvar i höst. Min chef funderade på att "göra en kupp" som hon själv sa.. För att jag inte ska bli utfasad om ngt skulle hända.. Så det är ju finfint.. Kuppen skulle nog bestå i att prata med facket och berätta att jag är en tillgång för kommunen och inte ska behöva gå..
Å så fick jag fina tips o råd för framtiden och fick mina kryss i den värdelösa matrisen som även chefen avskyr.. Men så är det.. Alla i kommunen ska ju ha lika och då måste man ha sånt skit..
Blir väl nån liten hundring i löneökning i alla fall.. :)

Vet inte om jag ska bli lärare eller fritidspedagog i höst.. Men de tips jag fick och de idéer vi samtalade om lutade ju ändå åt fritidshållet.. Jag är nöjd med det. (för då kanske jag ska få dansa, dansa, dansa och gå på danskurs :D )

1 comment:

Helena (misspkm) said...

Låter toppen!!! Grattis vännen! Kul att det går bra för oss båda just nu. Puss och Kram