Monday, January 25, 2010

Söndag

I söndags var jag på middag hos M och D. De bor så fint och det var smarrig mat och kul att få träffa dem. Sedan var det Snabba Cash på bio i VIP-salongen.
Först en lounge med gratis godis i skålar med en bar där man kunde köpa diverse.. Jag tog ett glas rött. Sedan in i salongen där sätena var hur stora som helst och man kunde luta ryggstödet bakåt så man nästan låg ner. På var sida om stolen fanns avlastningsbord för all läsk och popcorn som man fick ta så mycket man ville av..
Det som var lite dumt var att man satt så långt bort från de man gick med att man inte kunde viska eller peta på dem om det skulle vara nåt.. Och så frös jag, men det är väl mitt fel som inte klär på mig mer..

Filmen var helt okej. Trodde den skulle handla lite mer om brat-kulturen än den gjorde. Fokus var liksom på det kriminella och det blev en väldigt mörk film. Inte många ljusglimtar inte..
Men en kul kväll och kul att ha provat VIP:en..

No comments: