Sunday, January 10, 2010

Veckan och helgen..

Denna vecka har varit en härlig mjukstart... Två halvdagar med planering och rensning. Sedan en en dag ledig. Umgicks med K och blev bjuden på pizza hut. Tack så mycket! Smarrigt och trevligt värre..
Sedan drog jobbet med kidsen igång. Kul, kul! Men att gå upp kl 06 är ingen vana jag befäst ännu..
I fredags umgicks jag med min vän T som kom på en snabbvisit. Vi åt mat och gick ut och tog en öl.. På lördagen åt jag sen lunch med M. Var alldeles för längesedan vi sågs.. och mötte sedan upp bror och F som jag lovat bjuda på middag. Det blev tacos och sedan singstar.. :)

Idag, söndag, har jag försökt att komma mig för något produktivt, men misslyckats.. Jag har läst lite i Jane Eyre, hängt vid datorn, tittat på skidor och duschat... Har funderat på en bio, men jag har ännu inte fått med mig nån...

No comments: