Thursday, January 29, 2009

35.7

Termometern står på 35,7
Nu har jag varit feberfri sedan ungefär klockan 01 inatt. Tog en tablett vid 00 för att jag var less på feber. Man blir så seg. Igårnatt hade jag kring 38,5 men på dagarna har jag haft några grader över 37. Eftersom jag har så låg temperatur i vanliga fall, är 37 feber för mig.
Jag hoppas verkligen att jag får vara fri från febern nu. Vaknade redan före 7 imorse och var pigg. Tänkte att nu kan jag väl ändå inte ha feber och det hade jag inte heller. :)
Måste bara komma ihåg att inte hoppa runt massor nu. Får massa energi och vill bara röra på mig när jag legat i tre dagar. Fast man blir dock trött fort om man gör det. Tog en liten promenad på 10-15 minuter till biblioteket för att låna en bok som väntade på mig. Det var riktigt skönt att få luft. Men det får räcka. Är ju fortfarande hostig och snorig.

No comments: