Tuesday, January 27, 2009

Casanova i sängen

Det är stunder som nu man ska ha sin mamma nära. Jag må vara 25, men det är skönt att ha nån som kan serva en när man ligger sjuk till sängs. Nu är det inte så illa, men ändå. Vet ju att jag har folk här uppe som kan komma frågar hur det är och handlar om jag inte orkar så det går ju..
Har legat i sängen och tittat på Lasse Hallströms film Casanova. Riktigt bra! Rekommenderas. Så tragiskt att Heath Ledger är död. Känns onödigt på en sådan ung människa.

3 comments:

Anonymous said...

Synd att jag är inte hos dig och pyssla om dig! Kram...Mamma

Helena (misspkm) said...

Vitaminer syrran, V-I-T-A-M-I-N-E-R
(förväntar mig iallafall att du ska be mig hålla klaffen och säga att du visst äter dina vitaminer men att det inte hjälper ändå...)Hoppas du mår bättre snart!! Inte kul att vara sjuk när man har en lång lista av saker man måste göra. Kram kram - Syrran (hon som käkar massor med vitaminer)

Aurum said...

Du säger att du är mot piller, men jag är ledsen - Jag har aldrig märkt av det. Du är en pillermänniska ;)
Dricke blåbärssoppa med massa c-vitamin och tar echinagard.
Kram!