Tuesday, January 27, 2009

Så kom febern..

Igår tackade jag nej till en pluggdejt med en kompis för att jag var krasslig. Tänkte att jag skulle vila upp mig inför den långa dagen idag. Det var nämligen första dagen på den nya kursen. Hes var jag och halsont hade jag ju när jag gick, men det fick liksom gå. Jag orkade fram till lunch. Jag satt i datasalen vid 11 och kände hur seg jag blev. Tänkte att när jag nu får lunch i mig och får pusta lite hemma blir det nog bra. Men icke. Det slutade i att jag låg och frös. Feberfrossade. Stannade hemma resten av dagen. Eftermiddagen har spenderats i sängen. Har sovit och tittat lite på TV. Jag har inte hög feber, men känner av den i kroppen.

Nu vill jag bara bli frisk till helgen för på fredag jag har både studier och en basketmatch att gå på. Till lördagen har jag köpt biljetter till en teaterföreställning.

1 comment:

Anonymous said...

Hopas du blir bättre snart! krya på dig! Mamma;-)