Thursday, January 08, 2009

Inlägg till mormor

Nu får mormor en hel härlig redogörelse för dagen...

Jag vaknade klockan 7 och snoozade en gång. Gick upp och gjorde mig iordning. Åt fil med specialflingor med röda bär, ett glas jos och en utav mammas rosenfrallor.
Klockan 5 i 8 gick jag till skolan. Där hade vi en så kallad "bokspegel" som examination. Vi har analyserat varsin konflikt som finns i en bok och berättat om den för klasskamraterna som fått kommentarat. Det gick väldigt bra och läraren tyckte att vi var duktiga. Vi fick massor av beröm över hur bra grupp vi var :) Hon har förövringt varit kollega till mormors svägerska U på specialpedagogiska temaet och är precis lika superpedagogisk.. haha! Och nu jobbar hon ju med systern Å till henne på universitetet.. Så de har superkoll på mig och min familj :)
Vid lunch var vi klara och då jobbade vi med ett grupparbete. Kom hem tidigt på eftermiddagen och kunde vila lite för jag har haft huvudvärk. Åt lite middag, morotssoppan jag lagat själv :)
Har nyss kommit hem från en liten fikastund med en kompis och ska nu träna med en annan kompis..
Det var min dag hittills.. Hoppas du blev glad, mormor..
Nu har jag "inget annat nytt" att tillägga..

2 comments:

Anonymous said...

Tjenare! Säkert är mormor glad att du berättar vad du gör även jag. Hihi //Mamma

Anonymous said...

hej mormor här. o vad glad jag blev att höra att du mår ganska bra , hoppas att du inte får mormors förkylning. kul att få vara med dig o prata via datorn . det känns tryggt när jag vet att du fungerar. kram kram jag saknar dig hälsar mormor