Monday, January 12, 2009

Fina bilder..

Tänkte att jag skulle publicera lite bilder jag gillar.
De flesta är från Kina och ni får ursäkta att jag tjatar om resan,
men den var så annorlunda och häftig.


Två sovande kvinnor med matchande outfit i förbjudna staden i Beijing.
Smög fram och knäppte så fort jag kunde,
den ena kvinnan håller på att vakna.
Jag älskar bilden!


Stilrent.
Tog den när jag var och fikade i Örebro med min vännina i somras.
Tog den för att jag skulle berätta med bild i bloggen vad jag gjort,
och jag blev förvånad över att den blev så stilig.


Hittade denna söta skulptur i Art district 798 i Beijing.
Ett helt stort område med konst av alla de slag.
Bilden kanske inte är så fantastisk,
men skultpturen är fin.


Gillar stammarna på dessa bambuväxter.
Fanns i en trädgård i Shanghai.
De har sådana fina mönster.


Denna kan jag tyvärr inte ta åt mig äran för.
Den tog min kompis A när vi var i Beijing.

No comments: