Tuesday, January 13, 2009

Jobbigt

Nu har det visat sig att en kurs jag valt är lik den jag nyss läst. Jag trodde skulle få lära mig mer om hur man praktiskt kan jobba med barn i socioemotionella svårigheter. Jag har fått rådet av läraren att gå en annan kurs. Detta känns träligt och lite sent påkommet av lärare som ändå rekommenderade kursen och visste vad jag har läst. Nu ska jag leta på studera.nu och hitta en 7,5 poängskurs tills på måndag.. Studievägledaren verkar inte vilja hjälpa till. Jag blir bara hänvisad till studera.nu och jag tycker att den sidan är lite krånglig att hitta på. Att bara läsa 75% går ju inte, för då har jag inte råd att bo där jag bor. Kanske blir det en kurs i engelsk litteratur, men den känns just nu inte jättemotiverande.
Känns lite motigt idag, men andra ord.

4 comments:

Anonymous said...

Ajaj låter inte kul att studievägledare inte hjälper dig! Skulle vilja rycka hennes öra och säga "Fy på dig!" Hoppas du hittar något motsvarande som du tycker det är bra. // Mamma

Anonymous said...

Ahaha! höll på att spruta choklad över hela skärmen när jag läste mammas "fy på dig" (hörde rösten i huvet) // brodern

Aurum said...

Samma här! Haha!

Helena (misspkm) said...

Choklad!!! Var hade du choklad som du kunde spruta??... Ahhhh... O'boy...ååå saknar.

Men jag hör rösten lika klart som om någon skulle säga "Yellow Submarine".

Hoppas allt löser sig men att hitta någon kurs som kan passa. Förstår att det måste vara lite misspepp. Lycka till. Kram /syrran