Wednesday, January 21, 2009

Tekniken gillar inte mig..

Idag fick jag kabeln jag beställt så att jag kan spela ps2. Men det fungerade inte :(
Tror min TV är alldeles för gammal, eller i alla fall av ett konstigt märke. Scartkabeln var först fel form på och det gjorde att jag beställde specialkabeln att koppla via antennen istället, men den var heller inte till belåtenhet. Inte heller har jag tre honor i Tv:n där man kan stoppa i de tre små sladdarna varförsig som sitter på scarten. Testade att koppla det via videon, men den är från 80-talet så jag har inte lyckats hela vägen än. Suck! Skittrist, faktiskt att jag inte kan få testa mitt singstar. Men jag ska nog komma på något sätt att få till det. Annars blir det väl en ny tv..

1 comment:

Anonymous said...

Ajaj! Det vasr ju inget vidare. men du ska få Tv som vi pratade om tidigare. Men kan tyvärr inte ta med upp till dig.. //Mamma