Sunday, January 18, 2009

Vattkoppor...

En kompis i manusgruppen som jag umgåtts med både idag på mötet och för nån dag sedan har nu kanske drabbats av vattkoppor. Det konstaterades ikväll..
Jag känner nu att det kliar överallt på kroppen eftersom jag inte kan låta bli att bli lite hypokondrisk.. Jag vet ju att jag har haft vattkoppor, men det trodde han också att han hade haft, så nu är jag lite orolig att jag ska åka på nån typ av resistent vattkoppsbakterie.. Men risken ska väl inte vara så stor.. Får väl hålla koll på konstiga utslag på kroppen..

Men mamma och ni som vet, visst är det hundra 100 procent säkert att jag haft vattkoppor?

2 comments:

Anonymous said...

Ja du har haft vattenkoppor när du var liten. Mamma

Anonymous said...

Risken du pratar om är en på miljonen... så lilla vännen, du kan nog vara lugn;)